Aslı's World!

Sunday, July 11, 2010

Biz de Yapalım!

 Bu  sene oldukça revaçta olan bandocu ve militarist akımlarla omuzlarımız baya şenlendi!! Biz de vitrinlerde gördüğümüz süslü detayları kıyafetlerimize ucuz yollu olarak kendi emeğimizle uygulamak istedik!Önceki sezonlarda severek giydiğiniz fakat artık çok da hoşunuza gitmeyen kot ceketlerimizi veya t-shirtlerimizden birini alıyoruz, Tuhafiyelerden 3,5 milyona rahatlıkla bulabileceğimiz omuz detaylarından begendiğimizi alıyoruz!

Ben çizgili t-shirtü bu sabah sizler için hazırladım fakat kot ceketleri daha önceden yapmıştım ve severek de giyiyorum!!! :)))

Nasıl yapalım?? 

1. Tuhafiyeden begendiğimiz bir omuz süsünü aldık!
2.Süslemek istediğimiz t-shirt, ceket vs. belirledik.
3.Apoleti omuz çizgisini ortalayacak şekilde yerleştiriyoruz.
4.Düzgün konumu bulunca sabitlemek için dört bir yanından güzelce iğneliyoruz.
5.Uygun renkteki iğne ipliğimizi hazırlıyoruz.( Dikişi bilmeyenler ipin ucuna düğüm atmayı unutmayınız :))
6.Rahat dikebilmek için elimizi yakadan içeri sokuyoruz.
7.İğneyle teğel yapar gibi güzelce apoletin dış kenarlarından dikiyoruz. ( Çok sıkı da dikebilirsiniz, daha gevşek de dikebilirsiniz. Size kalmış. Ben genellikle bu tarz şeyleri tek giyimlik yapmak istediğim zaman rahat sökebilmek için çok sıkı dikmiyorum.. ama tabiki çok gevşek de olmasın..)
8.Tüm kenarlarından güzelce sonuna kadar dikiyoruz. Dikiş yapmamış olanlar için: İplik yetmezse bittiği yerde düğüm atıp tekrar iğnemize iplik geçirerek kaldıgımız yerden devam ediyoruz.
9.Apoletin zincirlerinin oldugu yere geldiğimizde zincirleri omuza dogru atıyoruz ki zincirleri dikmeden sadece kuması dikebilelim.
10. Zincirlerin altına denk gelen kuması da dikip, başladığımız yerde dikişimizi 2-3 düğümle sabitleyerek bitiriyoruz.

NOT: Apoletleri çift omuza yapabileceğimiz gibi, t-shirtlerde tek omuza da yapılınca baya güzel duruyor!!Bizden söylemesi..

HAYIRLI OLSUN!!!! :)))

No comments:

Post a Comment