Aslı's World!

Thursday, August 5, 2010

Diana Kruger: Stylish High-Waisted Pants!


Yes I admit it,  I tried to avoid wearing flats and high-waisted pants for a very long time, not that I don't admire the look but I didn't really think that look fitted me. I've changed my point of view about flats and got one for myself.. and I wear them on and off... As for high-waisted pants... If it were 2 years ago, I would never accept I'd be able to wear high-waisted pants after tasting the sexy look of low-waisted ones.. The high waisted pants seem to make the hip look wider and trust me I don't need that ;) But today I actually want to buy one for myself and especially after seeing Diane Kruger with her nice blue pants I made up my mind more clear about getting one right away.. 
And I also decided to make a post about celebrity styles of wearing high waisted pants.. Coming Soon.. ;)

Evet itiraf ediorum, uzun süre babet ve yüksek belli pantalonları giymekte direndim, aslında görünüşünü beğenmediğimden değil ama o görünüşün bana pek uymadığını düşündüğümden.. Babetler hakkında görüşümü değiştirip kendime bi tane edindim ve ara sıra giyiyorum.. Yüksek belli pantalonlara gelince.. İki sene önce olsaydı, düşük belli pantalonların çekici görünüşünün tadını almış biri olarak yüksek belli pantalonları giyebileceğimi asla kabul etmezdim.. Yüksek belli pantalonlar kalçaları biraz daha geniş gösteriyor ve inanın bana buna pek ihtiyacım olduğu söylenemez ;) Ama şimdi kendime bir tane almak istiyorum, özellikle Diane Kruger' ı güzel mavi pantalonu içinde gördükten sonra kendime de hemen bir tane almam gerektiğine karar verdim. 
Ayrıca ünlülerin yüksek belli pantalonları kullanım stilleri hakkında da bir yazı hazırlayacağım.. Çok yakında.. ;))

No comments:

Post a Comment