Aslı's World!

Wednesday, November 24, 2010

Tırnak Modası: En son Favori Ojelerim!!


 İçinde bulunduğumuz tüketim ve teknoloji çağında insanlar da sürekli bir değişim içinde olmayı seviyorlar.. Özellikle de yeniliklere açık olanlar.. Kıyafetler için modacılar sürekli olarak farklı alternatiflerle karşımıza çıkıyorlar ve biz de her an değişen modaya elimizden ve içimizden geldiğince uymaya çalışıyoruz.. Tabiki ellerimiz, dolayısıyla tırnaklarımız da güzelliğimizin birer parçası.. 
2011 yılında bizi ne tarz renklerin beklediğini daha önceki bir yazımda belirtmiştim.. Şimdi ise bu aralar en çok kullandığım renkleri sizlerle paylaşıyorum.. 


Sütlü kahve tonları bu sene İNANILMAZ MODA!!! Her ne kadar bazı kişilerin beğenisine uymasa da ben görür görmez vurulduğumu söyleyebilirim..  Özellikle yeşil, kahverenği, sıcak griler ve bej gibi doğal tonlarda kıyafetleri tercih ediyorsanız bir denemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.. Özellikle flormarın bu rengi neredeyse İstanbul'daki her bayanın elinde..:)) Hatta İstanbul'da bu ojeyi normalden daha pahalıya satmaya başlamışlar çünkü yetiştiremiyorlarmış.. Golden Rose'unki ise daha koyu bir ton..

Golden Rose #186
Flormar #413

Bunlar da biraz renk katması açısından seçtiklerim.. Mor ve tonları bu sene çok moda..
 
Flormar Neon Serisi N0009

Bu doğal pembe tonu ise neredeyse herşeyle kullanabileceğiniz mükemmel bir ton.. Oldukça feminen ve doğal!!! Bu aralar en vazgeçemediğim bu gül kurusu pembe ojem!!!  Alix Avien #207

Bilginizeee!! :))))) 

No comments:

Post a Comment