Aslı's World!

Wednesday, November 24, 2010

Ne H&M'miş ya!!!!!


Geldi geliyor, açıldı açılıyor derken İsveçli hazır giyim markası H&M 6 Kasım'da Bayrampaşa'daki Forum Alışveriş merkezinde kapılarını sevenlerine açtı.. Ama ne açış!!! H&M hayranları daha sabahın erken saatlerinde mağaza önünde uzun kuyruklar oluşturmaya başlamış.. Mağaza açıldığında ise neredeyse içerde izdiham yaşanmış..  Ve aldığım duyumlara göre de açılıştan sonraki günlerde de bu yoğunluk aynen devam etmekteymiş.. 

Tamam anlıyorum uzun zamandır beklediniz, kiminiz daha yurtdışındaki hiçbir mağazasını görmediğiniz, kiminiz ise görüp de ucuz bulduğunuz, kiminiz sadece merakınızdan gidip de mağazayı tıka basa doldurdunuz ve yıllardır süren H&M hasretinizi ve alışveriş açlığınızı dindirmeye çalıştınız..

Peki güzel.. Ama şöyle bir düşünüyorum da H&M'i bu kadar farklı yapan ne diye.. İnanın bulamıyorum ya! Hani bu kadar hasretle bekleyip koştur koştur gidecek.. Yurtdışına ilk çıktığım zamanlarda da millet de bi H&M sevdasıydı gidiyodu.. Bi uğrayalım demiştik.. O zamanlar pek duymamışım.. Eee? dedim mağazaya girince.. tamam büyük güzel.. Ama hani Türkiye'deki hazır giyim mağazalarından çok bi farkı yok gibi geldi bana.. Sadece kozmetik kısmı fazlaca dikkatimi çekmişti.. Güzel ve ucuz hazır giyim ona bişey demiyorum da.. Bedavaya da vermiyorlar yani.. Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear gibi mağazaları bünyesinde bulunduran Inditex grubundan tarz ve de ücret olarak çok büyük ucurumlar görmüyorum arada.. Ama tabiki buarada 'ağızdan ağıza reklam' diye tabir edilen pazarlama stratejisinin de hakkını vermek lazım.. Çok iyi iş çıkarmış.. Tebrikler!

Şimdi arkadaşlarımdan duyduğum bir başka şey ise ' Of aman yaa H&M de giyemeyeceğiz herkesin üstünde olacak.. ' :))) E zaten hersey herkesin üstünde.. Olay aldığınız parçaları değişik kombine ederek diğer insanlardan farklı kendi tarzınızı yaratmak zaten.. Yoksa bunca yıldır Zara, Mango gibi modaya uygun ve uygun ücretli mağazalardan hepimiz bolca alış-veriş yaptık..

Ne markaymış arkadaş ya.. Ben zaten oldum olası bir ürün, bir marka ya da bir kişiye bu kadar ilgi gösterme yanlısı olmadım.. Boşu boşuna hiçbişeyin "burnunu" :)) daha da havaya kaldırmaya gerek yok diye düşünüp her zaman kendimi geri çekmişimdir.. Hani yolum düşer, tabiki giderim H&M'e beğendiğim şeyleri alırım da.. amaa Peşinden koşmamm!! :)))

İnsanlar o kadar ilgi gösterdi ki çok çabuk şımardılar!!! Aldığım bir bilgiye göre mağazaya gelen müşterilere bileklik takılacak ve müşteriler alışverişlerini 15 dakka içinde bitirip çıkmaları gerekecekmiş.. Şaka falan heralde!! :)))

Neyse ki 5 ay içinde 4 mağaza daha açacakmış da böylelikle bu izdiham yaratan kalabalık en azından İstanbul trafiğinin sadece belli bir kısmını kilitlemekle kalmayacak.. 

H&M'in en güzel tarafı ise; tabiki ünlü modacılarla yaptığı işbirlikleri.. Bu sene de Lanvin'in tasarımcısı Alber Elbaz'ın tasarımlarını göreceğiz mağazalarında.. İşte bu güzel haber!! :)))



No comments:

Post a Comment