Aslı's World!

Saturday, January 15, 2011

Earrings with my initials!

Well my friends know really well that I'm someone who's obssessed with hoop earrings.. I just cannot give up on them.. In almost every occasion, no matter how many different style of earrings I try on, I finally end up with my lovelyy hoops on my ears..:) Therefore; I buy every color, every size and every different kind of hoops when I go shopping.. I really adore them..I think they're hot!!  Well this one I made with the pendants of my name's initials.. ( Asli Erdem)
But maybe it has some other meaning as well..Maybe I'm doing some 'secret' to call 'the one'.. Who knows..
:))

Beni tanıyan arkadaşlarım çok iyi bilirki halka küpelere büyük bir takıntım var.. Onlardan asla vazgeçemiyorum.. Neredeyse her durumda, ne kadar değişik küpe denersem deneyeyim sonunda yine sevgili halka küpelerimi takmaya karar veriyorum.. Bu sebeple alışverişe çıktığımda her rengini, her boyutunu ve her değişik versiyonunu alıyorum bu güzel küpelerin! Onlara aşığım!! Bence çok seksiler!

Bunu ise; adımın baş harflerini taşıyan kolye uçlarından yaptım. (Aslı Erdem)
Ama belki de başka bir manası daha vardır.. Belki 'o kişiyi' çağırmak için 'secret' yapıyorumdur.. Kim bilir.. ;)))



No comments:

Post a Comment